Tuesday, July 19, 2011

Syaaban vs Ramadhan

Salam to all readers & bloggers..

aku x pastilah samada blog aku ni ada org jenguk ke tak.. apa yg penting aku kena rajin2 jenguk blok sendiri.. x kanlah sawang2 nk suruh org buangkan ye tak?

Sedar x sedar dah 18 Syaaban.. Ramadhan pula semakin menghampiri... Tahun lepas Alhamdulillah aku puasa cukup sebulan since preggykan nur zhafeerah.. so, tahun ni x yahlah terkejar2 nk ganti pose.. harapan aku tahun ni pun dpt puasa cukup sebulan insyaAllah... since aku fully breastfeed Zhafeerah, mudah2an Allah bagi rezeki dan perbanyakkan susu utk zhafeerah.. sambil2 cari tips utk production susu di bulan ramadhan hehe...

apapun aku harap Ramadhan kali ini lebih baik dari Ramadhan yg lalu.. mudah2an diberi kekuatan dan kesabaran utk menghadapi bulan yg penuh barakah ini disamping melaksanakan amalan2 wajib beserta amalan2 sunat..

last but not least, bersama2lah kita mengimarahkan dan perbanyakkan amalan di bulan2 barakah ini.. semoga mendpt keberkatan dari Allah...

No comments:

Post a Comment