Saturday, January 3, 2015

SELAMAT TAHUN BARU 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua blog reader yang dikasihi.. eh..eh.. ada ke yg follow blog i nih?? Syukran Jazillan buat yang sentiasa follow & read blog saya ni.. semoga memberi manfaat kepada semua.. Yang baik jadikan panduan.. yang buruk jadikan pengajaran supaya anda lebih baik dari sebelumnya...

Syukur Alhamdulillah dah masuk Tahun 2015 kan! Harapnya tidak terlambat nak wish HAPPY NEW YEAR to all.. semoga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya..Tahun 2014 banyak meninggalkan kenangan pahit, manis, masam, kelat, payau, anyep kata orang jawa!! Semoga kita mengambil iktibar atas apa yg berlaku kepada diri kita, keluarga kita, masyarakat kita, negara kita dan seluruh dunia..

Bila tiba TAHUN BARU.. haha... SOALAN PALING FAMOUS!!!!
APA AZAM TAHUN BARU YE??
Banyakkkk sangat azam kan?? Semua orang mengimpikan azam yang best2.. yang indah2 belaka di tahun baru ni.. Sama jugak dengan saya.. semoga AZAM & IMPIAN kita dapat dicapai InsyaAllah...

Saya as usual lah... AZAM saya masih tak berubah.. Masih handsome, tough, lebih kuat bekerja, lebih matang, lebih memahami, lebih penyayang.. dan Saya sangat CINTAKAN sangat2 AZAM saya nih.. Semoga Azam AZAM saya pada tahun ini tercapai... Semoga dipermudahkan AZAM saya mencapai azamnya... haha... pelik ke pelik??? AZAM yg saya maksudkan ialah my darling Husband.. En Muhamad Azamri... hehe 

Bagi saya.. Tahun 2015 ini adalah Permulaan Kehidupan Saya untuk lebih cemerlang dunia & akhirat.
1) Mahu memperbaiki & mempersiapkan keperluan AKHIRAT dengan lebih HEBAT! (KEREDHAAN ALLAH)
2) Mahu jadi WAHM (Working at Home Mom @Manager)
3) Mahu BEBAS KEWANGAN dan STABILITY INCOME 4-5 ANGKA
4) Mahu FOKUS, FOKUS & FOKUS pada my Shaklee Business (LOVE SHAKLEE MUCH!)
5) Mahu KAYA & BERJAYA DUNIA & AKHIRAT 

Basically berkaitan dengan bisnes kan! Ya.. memang bisnes.. Keluarga Sumber KEKUATAN saya untuk BERJUANG dan BERJAYA dalam Shaklee.. Saya mahu lebih ramai lagi insan SEDAR kepentingan KESIHATAN terhadap urusan DUNIA & AKHIRAT.. InsyaAllah... Islam TIDAK melarang kita menjadi KAYA.. Tetapi.. tetapkan NIAT kita kerana ALLAH.. untuk membantu membangunkan EKONOMI ISLAM..

MISI PENTING SAYA 2015 ialah: JIHAD EKONOMI!
Semoga dipermudahkan oleh Allah jua..

Jika anda berminat dengan sebarang produk kesihatan, boleh melayari Informasi seperti berikut:
Nama: SYAMSILA BINTI AND KADIR
No. Telefon: 0137445591
Blog: www.sihatituamanah.blogspot.com
FBPage: Amanah Sihat Maklong
Emel: syamsila@gmail.com

SIHAT ITU AMANAH!
 






No comments:

Post a Comment