Wednesday, February 17, 2010

KETIKA CINTA BERTASBIH 1 & 2

salam to all readers,
aku nak citer jugak pasal another collections of my favourite novel still by Habiburrahman El Shirazy, tabik springlah kat dia sbb buat novel yg best sgt thumbs up! kali ni tajuknyer KETIKA CINTA BERTASBIH.. ade 2 episod.. pergghh boleh tahan tebal gaklah buku.. tp best2.. paling best sebab watak utama atau Hero dlm citer ni ialah En. Azam my hubby cewah!! hehe.. Khairul Azzam ler.. seorang penjual tempe dan bakso di kota mesir.. actually dia ni sebenarnya super duper senior yg belajar kat sana tp x lepas2 sbb mencari nafkah di sana sambil belajar.. copp!! x leh lebih2 citer.. nak lebih boleh tgk filem ni atau baca novel ni..

cover depan novel koleksi aku
cover depan novel aku cari internet.. sama tp x serupa hehe..




poster filem ketika cinta bertasbih
actually aku belum pernah tgk citer ni versi filem.. tp aku dpt bygkan lebih syok baca novel dr tgk filem hehe.. jgn maraa aa... aku mmg suker baca novel.. tebal pun xpe janji best! penghayatan yg tiada tolok bandingyer.. seolah2 akulah heroin yg cantik jelita bernama Anna Althafunnisa yang menjadi pujaan hati Khairul Azzam.. mmg pujaan hati en azam pun kan hubby?? tapi suatu masa ade peluang nak gak tgk citer ni.. xde ke kuar TV?? (nak free je kan!)
apapun setakat ni hasil karya saudara Habiburrahman El Shirazy mmg superb marvellous! sekali lagi tak rugi anda baca.. saya sgt suker mempunyai koleksi ini.. :)
Enjoy!




1 comment:

  1. kt umah aku ade novel tu..aku ingat sapa punye..rupanya bapak aku punye..fuiyooo!bapak aku pun layan citer nih..kagum aku...

    ReplyDelete