Sunday, March 21, 2010

Thank u budak tecik!!


assalamualaikum... jumpa lagi dlm rancangan "wa pikirlah sendiri" yelah nk update blog kenalah pikir sendiri nk tulis ape kan!!! comey x ini budak tecik?? rambut serabai mengalahkan ayam serama kehkehkeh.. ye... budak ini sgt comey masa teciknyer... lihatlah budak tecik ini setelah bujang.. jeng.. jeng.. jeng..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

masih comey lagi.. cuma... #$%&##*^_^ dah ade jerawat!!!!! celamak! rambut pun ade stylo mylo koko crunch ler pulok... uissshhhh... ramai peminat ini budak tecik yg masih tecik tp tonjang mcm galah pjg huhu... hidung perghhh mcm hidung zizan raja lawak kikiki... jgn marah dik nnt kena jual.. kak ila sayang sama kamuuu...^_^

actually just wanna say a million thanks to my adik tecik aka J.E.L.Y kerana telah menjimatkan duit aku sbyk RM300 hengget serta menjimatkan masa aku buat report kat balai polis - photostat segala salinan dokumen yg berkenaan - buat gambar ukuran passport - pegi imegresen buat passport baru - isi borang hilang passport -duit melayang huhu... he is my super duper HERO idaman MALAYA!!!.. he found my passport!!! yeay!!!! really appreciate it.. sayang sangat sama kamu... melayang duit aku RM10 + RM30 topup maxis ekau dik!!
inilah rupa passport yg hilang itu... setelah dijumpai ternyata ia masih belum ternoda, teruna, dara, bergetah, suci lagi menyucikan hahahaha.... apepun thank u adik for your penat lelah selama 12 jam tanpa henti melalui proses pencarian passport kakakmu yg hilang ini... mcm jejak kasihan la pulak lalalalala....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


dengan kejayaan budak tecik ini menjumpai harta karun yg tersembunyi di dalam rumah... maka aku dengan happynya mengisytiharkan bahawa aku & hubby boleh pegi honeymoon yeay!!! insyaAllah... for adik: thanks u so much! walaupun ko tak mintak ape2 upah tp akak rela bg upah kat kamu.. ikhlas tau! for adik2 ku yg lain: sesape ade hilang brg kat umah mak, boleh ler mintak tolong ngan super hero hihihi.. jgn luper bg upah!!
okeylah.. sampai sini dulu... chow chin chow!!


2 comments:

  1. hoye! hoye!! da jumpe pasport!!! nnti datang sini yeee...aku tunggu ko...da kemas umah lawo2 dah ni..smpena kedatangan ko..kekeke!

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah.. ade rezeki aku sampai ke sri lanka menziarah ko ye.. ^_^

    ReplyDelete