Tuesday, April 27, 2010

I'M BACK!!!

Salam to all readers & bloggers..
It's such a long time that i have'nt update the blog.. lately i'm too busy with my work.. another reason is my M is too big.. hehe ^_^ as big as me occay!!! kenapa aku tetiba speaking london nih.. haha..
sedar x sedar dah nak akhir bulan April & nk masuk bulan May.. seronoknyer I LOVE MAY.. lama betul aku x update.. rindu pulak rasanya walaupun kekadang dtg M aku.. mim alif lam sin ler... bulan april ni keje aku betul2 melambak.. setinggi gunung lambak kluang adenyer.. aku masih ada di sini.. cuma blog aku je x update lagi.. InsyaAllah lepas ni rerajin ler aku update blog yg tak seberapa nie.. tp aku happy apa je aku nk tulis, aku boleh tulis dgn suke suki hati aku hehe.. apepun still bukan sesuatu yg merepek meraban ataupun lucah ok.. insyaAllah ape yg aku tulis nih semuanya dgn niat utk MENELITI KEHIDUPAN MENUJU KEREDHAAN ALLAH..
14 April 2010
Panel Anugerah Belia Negara Peringkat Kebangsaan menyerang office.. bos aku dah menang peringkat negeri Johor, so, kenalah pulak proceed ke peringkat Kebangsaan.. maka, byklah kerja kerji dan serba serbi yg nak dilaksanakan.. nasib baiklah masa peringkat negeri Johor tu dh byk settle.. kali ni tinggal touch up & make up sikit2 je la.. hehe.. apepun Alhamdulillah lega giler bila sumer dh selesai.. sekarang tinggal tunggu result je.. hope menang ler wahai bos.. penat kami bertungkus lumus & berbungkus2 menyiapkan all the stuff for the Day..
20 April 2010
Aku diserang sakit tekak yg maha hebat.. nk telan air liur pun sikit punyer tersiksa.. ade bengkak yg agak serius dan tonsil.. bila bengkak teruk tu terus effect pd hidung dan keseluruhan leher & tengkuk.. adusssss!!!! bisanya!!!! Alhamdulillah 3-4 hari lepas tu semakin pulih... tp still rasa sakit lagi.. skrg pun ngah musim batuk2 selsema dan sakit.. huhu.. sabar je..
22-27 April 2010
Bos outstation ke Bandung & Jogjakarta... aduhhhh sekali lagi keje aku jd melambak.. ape taknyer bila bos xde.. byk perkara menjadi tgjwb & berada dlm pengawasan aku especially bab RM... emm mmg bz ler.. nasib baik bos balik belikan ole2.. yippie!
hari-hari lain dlm bulan April 2010
mmg M aku besar tahap GABAN.. mim alif lam sin aku mmg bertambah2.. aku pn x tahu kenapa hehe.. biarlah.. yg penting aku dh berjaya update blog hr nie
oklah.. rsnya setakat ni dulu.. akan di update later.. terima kasih kepada all readers & bloggers yg rajin singgah kat blog cahaya nuranie nie.. luv u all guys! semoga sentiasa rajin2 singgah ye hehe...
wassalam..

No comments:

Post a Comment