Thursday, January 31, 2013

WISHLIST 2013

Masuk ke tahun baru masing2 sibuk dengan azam baru kan? masing2 sibuk dengan harapan dan impian agar apa yg dihajati tercapai... begitu jugak dengan aku.. setiap tahun azam bertukar.. cuma satu2nya AZAM yang takkan bertukar dan setia hujung nyawa ialah my HUBBY AZAM hehehe.. sesiapa yg nama laki dia AZAM pasti xkan berubah cintanya pada AZAM yang satu ni kan...

Selama ni aku x pernah ada wishlist.. sekadar makluman dalam hati je.. tu yg ada tercapai ada yg tidak hehe.. berikut adalah WISHLIST aku utk tahun 2013 nih:

1. OVEN
2. NEW SPECTACLES
3. NEW HANDBAG
4. LOSS WEIGHT 

x byk pun wishlist aku utk tahun ni.. semoga tercapai amin... Alhamdulillah satu daripada WISHLIST aku dah tercapai.. OVEN dh settled.. Thanks to my sister Raihana! so, boleh kasi potong wishlist no.1 ye..

apepun smeoga Allah permudahkan segala urusan kami sekeluarga, luaskan rezeki kami dan sentiasa memberi perlindungan kepada kami sekeluarga dunia akhirat.. amin...

jumpa lagi di lain entry! wassalam...

No comments:

Post a Comment