Sunday, May 25, 2014

HAPPY 5TH WEDDING ANNIVERSARY

Assalamualaikum & salam sejahtara buat semua blog reader yang sudi menjengah blogku yg x seberapa ini.. Alhamdulillah 24hb May 2014 adalah Ulangtahun perkahwinan syam dan azam yang ke-5.. baru 5 tahun.. A long journey to go.. Syukur atas rasa bahagia dan cinta ini ya Allah.. Semoga kasih sayang dan ikatan cinta ini kekal hingga ke jannah dan sentiasa dalam redha & kasih sayang Allah yg berpanjangan dalam meniti kehidupan menuju keredhaan Illahi..
 
Lama sudah x update blog nie.. apepun rasanya macam nak aktifkan semula blog yang hidup segan mati tak mahu ni.. InsyaAllah akan ku cuba usahakan sehabis baik untuk menulis dlm blog ini.. tak kisahlah apa2 shj samada tentang diri, family mahupun bisnes.. Bisnes?? ehem.. ehem.. saya pun org bisnes jugak...
 
Semoga Allah permudahkan segala urusan pekerjaan saya juga permudahkan perjalanan bisnes saya dan melimpahkan rezeki yang melimpah ruah kepada saya untuk perjalanan menuju redha Illahi.. Harta yang kita ada tu kan sebahagiaannya ada hak org lain.. mudah2an ada rezeki boleh dibahagi2kan hak itu kepada yang berhak..  Amin...
 
Selanjutnya saya akan berbicara pasal kesihatan... Kesihatan adalah anugerah yg tidak ternilai... Jumpa di Entry yang lain!!!
 
Wassalam..
 
 



No comments:

Post a Comment