Monday, May 26, 2014

SAYA DAN SHAKLEE

Assalamualaikum...


Kenal Shaklee dah lama.. Guna Shaklee pun dah lama.. jatuh cinta dengan Shaklee pun dah lama.. tapi jadi Keluarga Shaklee baru sebulan..  bak kata orang tak kenal maka tak cinta... dulu x jadi ahli.. sekarang dah jadi ahli.. Alhamdulillah Allah bukakan pintu rezeki untuk saya dan temukan saya kembali dengan sesuatu yang pernah saya cinta..

Thanks to my fren Zaireen yang byk guide saya dan byk bagi sokongan pada saya.. byk bagi kata2 semangat utk menghadapi ujian dan dugaan hidup dengan penuh kesabaran.. teringat masa zaman di KYPM dulu.. kami sama2 study.. sama2 diskusi.. akhirnya kami dipertemukan semula dalam keluarga Shaklee.. walaupun sudah lama tidak bersua muka namun dekat di hati lebih2 lagi apabila dah jadi sebahagian daripada keluarga Shaklee.. thanks mama yin.. Really Appreciate it so much!

Mudah2an Allah permudahkan segala urusan saya dunia dan akhirat..

Sekian untuk entry kali ini..

Jumpa di Next Entry ok!

No comments:

Post a Comment