Wednesday, January 20, 2010

Hutangku dah habis!!

assalamualaikum..

hari ni nak share sesuatu yg best.. Semalam aku dah mintak tolong abah bayarkan hutang pinjaman MARA aku yg liat betul aku nk byr sebelum nie.. but i pay with my own money okey.. mintak tolong abah byrkan je kat pejabat mara batu pahat.. Alhamdulillah.. puas korek2 tabung.. akhirnya dpt jugak bayar HABIS!! bestnyer hidup kalau takde hutang nie.. kebetulan MARA announce ada insentif 30% if we made full settlement.. tu pun due date sampai 31 january ni je.. lagi berkobar2lah aku membayar hutang mara nie.. nasib baiklah masa diploma dulu ade pinjaman mara.. nasib baik jugalah aku belajor rajin2.. so, mara kena bayar balik xdelah byk mana pun.. tp tetap liat nk bayar.. hehe.. nasib baik xde interest.. tu yg paling best.. kalau x, sure menimbun hutang aku n meninggi mcm menara KL..

Alhamdulillah jugak masa degree dpt biasiswa JPA.. no need to pay back.. semuanya rezeki dr Allah.. alhamdulillah thank u Allah..

kereta aku pun lebih kurang lagi 2 tahun dah habis bayar.. so, pasni hutang pun makin kurang.. insyaAllah ada rezeki before 35thn nak beli rumah or tanah then buat my dream house.. buat masa nie terpaksalah menumpang rumah MIL.. selagi belum kena halau.. duduklah umah tue hehehe...

oklah.. got to go.. bye.. wassalam...

No comments:

Post a Comment